Wsparcie Techniczne

/

Nie ma znaczenia, czy macie Państwo pytania techniczne, czy chcielibyście się umówić na demonstrację maszyny, zarezerwować szkolenie lub zamówić narzędzia - jesteśmy do państwa dyspozycji. Oferujemy Państwu kompleksowy zakres usług obejmujacych wszystkie działy naszej firmy; oferta ta, jest stale poszerzana i dostosowywana do Państwa potrzeb.

WSPARCIE TECHNICZNE

W przypadku konieczności skorzystania z wizyty serwisowej, zapewniamy szybką reakcję naszej sieci wyspecjalizowanych inżynierów terenowych, którzy są strategicznie rozmieszczeni w całej grupie GmbH.

Więcej

WSPARCIE INFOLINII

Na rynku, na którym popyt jest o wiele bardziej wymagający, a wymagania są coraz bardziej złożone i pilne, kluczowe znaczenie ma szybkie i konkretne reagowanie na potrzeby przedsiębiorstw oraz zarządzanie ich krytycznymi aspektami przy zastosowaniu usprawnionego i skutecznego podejścia. W szczególności na zasadzie zdalnej. Zadowolenie klienta jest naszą satysfakcją.

Zadzwoń do nas. Nasi specjaliści udzielą Ci wsparcia którego potrzebujesz!

Więcej

SERWIS ZDALNY

Wyeliminujemy usterki twojej maszyny poprzez wprowadzenie inteligentnego, przewidywalnego systemu konserwacji. Zadzwoń do nas. Wytłumaczymy ci, czym się zajmujemy i jak to robimy.

Więcej

SERWIS CZĘŚCI ZAMIENNYCH

Oryginalne części zamienne firmy AMADA umożliwiają prawidłową pracę maszyn i ich stałą wydajność.
Dlatego AMADA dysponuje scentralizowanym na poziomie europejskim magazynem, który szybko i sprawnie zaspokoi wszystkie potrzeby klientów na mechaniczne i elektrycznyne materiały eksploatacyjne, razem z środkami smarnymi, filtrami i optyką laserową.

Więcej

UMOWY SERWISOWE

Plus, nasze "Umowy Konserwacji i Wsparcia Technicznego" gwarantują efektywną obsługę klienta i regularną konserwację maszyn, zapewniając stałą wydajność przez cały okres ich eksploatacji, a także stałą, skuteczną wydajność Państwa firmy.

Więcej